Kirjoittajan mukaan: Harri Junttila (Harri.Junttila_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.05.2007

itse tulee monesti La-puhelimella kuunneltua , semmoiset 100-300KM ottaa todella voimakkaasti
salaman aiheuttamat radiohäiriöt La-kanavoilta . Pitääpä virittää kokeeksi joskus Icom ic-735 Hf-rigi 1600khz taajuudelle kuuntelulle , itselläni on tuolla "tiilimaston" alapäässä väliliitin josta saan löysättyä koksin irti , jos uhkaa tulla liian lähelle. olisko jossakin 16metrin korkeudessa 5/8 vertikaali la-antennin syöttöpiste ja mäellä talo, tosin noin 20m päässä menee 110KV voimalinja , ja luulisi että se voisi houkuttaa salamoita enemmän kuin minun antenni... mutta eihän se varovaisuus ole pahitteeksi. TV: Harri OH8GRF