Kirjoittajan mukaan: Jukka Salimäki (jukka.salimaki_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.09.2006

Sama tuli myös minun mieleeni. Camp Blandingin testausalueella Floridassa käytettiin paljon valokuitua kenttäinstrumenteissa sekä laukaisulaitteistossa ja laukaisurakennukset olivat hyvin maadoitettuja. Siinä dokumentissakin tuli ilmi selvästi että aina ei salama osu vain vaijeriin vaan usein muuallekin.

Eli turvallisuusnäkökohdat pitäisi ottaa hyvin huomioon. Voisi muuten tulla vääränlaista julkisuutta. Mutta sinänsä kyllä mielenkiintoinen ajatus.

t. Jukka S.