Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (cruzan_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.08.2006

No eikös tapaamisen voisi ajoittaa uudelleen niin että AJP ja Timpe pääsisivät pitämään shownsa? Onhan tässä vielä aikaa fixata.

t: Olli

On 8/22/06, Ari-Juhani Punkka <ari-juhani.punkka_ät_kotiportti.fi> wrote:

> En pääse tälläkään kertaa paikalle, koska olen kyseisenä viikonloppuna
> Jenkeissä alan konferenssissa. Siellä näkee mitä Tim Samaras on viime
> aikoina saanut haaviin ;) Samoin taisi käydä viimeksikin tapaamisen
> kanssa.
>
> A-JP
> Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html***

terveisin, Olli

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***