Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.08.2006

On Wed, Aug 16, 2006 at 01:21:58PM +0300, Olli Ripatti wrote:

> Canonin A75:ssa on mielestäni tyhmä ominaisuus(?); kun kuvan ottaa esim.
> 15 sekunnin valotusajalla niin aina valotuksen jälkeen kamera miettii
> toisen mokoman 15 sekuntia ennen kuin taas pääsee valottamaan seuraavaa
> kuvaa.

Olisikohan Noise reduction päällä? Silloin kamera ottaa kuvan kanssa samanmittaisen valotuksen suljin kiinni ja vähentää (tai tekee jotain hianompaa) tämän dark framen varsinaisesta kuvasta. Kohinanpoistoa, siis.

Pokkareista en tiedä, mutta tässä 350D:ssä tuon saa itse säädettyä päälle/pois, jos haluaa. Toimii vain silloin, kun kameran mielestä tarvitsee, eli ISO1600 yli 1 sek. valotukset, matalemmilla pidemmillä valotusajoilla

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",