Kirjoittajan mukaan: Leevi Korpela (leevi.korpela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.08.2006

Joo etelä on etelä, muutamia kissanpieruja todellakin vain. Sadettakin vain 7 mm, siis Nastolassa. Enemmän olis tarpeen, mutta syksyhän on pitkä.

Leevi

  • Original Message ----- From: Olli Haukkovaara To: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi Sent: Wednesday, August 16, 2006 12:03 PM Subject: [myrskybongarit-l] Re: [myrskybongarit-l] RE: Kesän kovin yöukkonen

  Onneksi olkoon sinne itärajalle! Täällä syvässä etelässä tuon rintaman   ukkoset olivat vain kuin löysä pieru... lyhyt chase eilen oli kesän   pahin bustola, taivas pelkkää tasaista harmaata ja salamoita vain   kourallinen.

  t: Olli

  On 8/16/06, Jenni Elina Holopainen <hopsis_ät_hotmail.com> wrote:     Moro!

    Yöllä tosiaan oli huima show, alkaen muistaakseni 4:33, jatkuen viiden     jälkeen! Ukkonen myrisi, kulki pitkin taivaan kantta, järisi ja rytisi     jatkuvasti. Mulla oli sopivasti kuumetta ja valtava päänsärky, joten     ihastelin vain ikkunasta myräkkää. Sadetta tuli kaatamalla, sekä salamointi     tapahtui hyvin laajalla alueella. Kuulin moneen otteeseen, kuinka lyönti     kuului kolme kertaa niin että tanner vain järisi. Vain kerran se löi     kunnolla tähän mun kämpän lähelle, mutta muuten huone valaistui jatkuvasti     salamoista, myrinää, luonnon vahvinta bassoa.

    Todella hienoa, mahtavaa!

    Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***     Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html ***     Listan www-arkisto: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html

  --
  terveisin, Olli

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***