Kirjoittajan mukaan: Immo Ruonala (imm0_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.04.2006

Moi,

Oli melkoinen järkytys lukea päivän lehtiä ja huomata että omalla kylällä iski eilen liiankin lähelle.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/sahkeet/Omakotitalo+syttyi+salamaniskusta+Viialassa/1161069

  • Immo