procyon01_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 06.09.2005

Kerran asia on nyt pinnalla, niin kommentoidaan..

Eli sana "trombi" tarkoittaa myös verisuonitukosta, kuten nyt vaikka hyytymää. Eli sanalla on myös tällainen lääketieteellisempikin merkitys.

t:Mikko

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista. Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku