Kirjoittajan mukaan: Timpe Roschier (cirrus_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.09.2005

   Niinpä, onneksi on olemassa myös teitä tämän alan hallitsevia ammattilaisia. Näkisin, että kun oikein sinnikkäästi vaalitaan oikeaa terminologiaa, oikeita määrityksiä, niin pikkuhiljaa se tuottaa tulosta. Tässä tehtävässä _jokainen_ myrskybongari, ei pelkästään sääalan ammattilaiset tai toimittajat, pystyy tekemään oman pienen tai isomman osansa. Aloittaa vaikka omista lähisukulaisista ja ystävistä. :) Valistustoimintaa ei koskaan ole liikaa.

  t.-Timpe-