Kirjoittajan mukaan: Tuomo Perälä (stuuri2_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 01.09.2005

Mä käytän tavallista mittaria joka tökätään puutarhaan pystyyn. On se kyllä aika köppäänen. Muistaakseni jenkki bongareilla on auton katolla ihan kunnon sademittari joka on ollu mullakin ostoslistalla pitemmän aikaa. Mä mittaan myös lunta talvella ihan lumimittarilla. Suosittelen todellakin, on jotain mitattavaa talvellakin. Oon nyt muutama talvena mitannut lunta ja merkannut ylähän ja voin jopa ruveta vertamaan talvien lumimääriä.

-Tuomo P.

3 vrk:n sääennuste http://www.msn.fi/uutiset/saa