Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.08.2005

Kiitos Jori, ja isoveikalle myös kiitos !

Kummankin tarinat olivat hauskoja, ja vinkit/linkit erittäin tervetulleita. Olisin halukas opettelemaan kunnolla kuvaamista. Kuten sanoin, kaikkein parhaimmat näyt olivat pari minuuttia ennen laskeutumista. Ajattelin, että jos saisi sellaisen rikkaan miehen jolla olisi vaikkapa varaa kustantaa mulle yksityislentoja joilla saisi ihan luvan kanssa kuvata pilviä, se olisi lennon syvin tarkoitus: pilvimyrskypotteri lentäen !! Se olisi rakkautta, pilvirakkautta. Ukko ei näkisi mua ikinä mutta olisin kiltisti pilvissä! Dream on.

Saderintama tulossa kuudeksi Joensuuhun. Olisi nyt ollut edes ukkonen. Pilvet eivät näytä houkuttelevilta. Ehkä se salama vielä tähänkin risukasaan paistaa.

Teidän,
~J

Estä pop-up-mainokset http://toolbar.msn.fi