Kirjoittajan mukaan: Olli Ripatti (olli.ripatti_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.08.2005

J-P wrote:

>Ihan totta. Tämä kirjoitttamasi teksiti antaa Sinusta sellaisen kuvan, että
>olet kouluttautumaton, työtön ja joka ei osaa äidinkielen kielioppia ollenkaan.
>Aloita lauseet aina isolla alkukirjaimella. Taidat olla sättääjiä, jotka
>suosivat tuota tyyliä.
>
>J-P

Tuo sinun yksityisviestisi joka tuli (taas) listalle antaa sinusta kyllä sellaisen kuvan että sinuna minä en kovin suureen ääneen viitsisi tituleerata itseäni it-ammattilaisena. Toisekseen, mitä vikaa on ihmisessä joka on työtön? Jos mielestäsi työtön ihminen on jollain tavoin alempiarvoinen kuin työssäkäyvä niin pidä ihmeessä asia omana tietonasi. Tai opettele ainakin käyttämään maileriasi siten että moiset sammakot eivät tule tälle listalle.
Ja kyllä, tämä oli oikeasti tarkoitettu listalle.

:or