Kirjoittajan mukaan: J-P (jp_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.08.2005

Antakaa anteeksi. Ihan totta nuo piti olla yksityisviestejä. Olen todella pahoillani, että meni tänne yleiselle. Ihan totta.

Jouko-Pekka

  • Original Message ----- From: "J-P" <jp_ät_jokilaakso.net> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Monday, August 15, 2005 12:24 AM Subject: Re: [myrskybongarit-l] myrsky säitä

http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html