Kirjoittajan mukaan: Ken Stenbäck (ken.stenback_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.08.2005

Täysin totta on kyllä että FMI ei ikinä tule saamaan mitään kannattavaa businesta bongareista. Homman täytyis olla joko RaPu tyylinen eli käytetään havaintoja "maksuna" palvelusta, tai sitten muuten vain sponssataan harrastajia. Ja voihan sen sopia että tukea ei tipu yms. mutta silti lienee kyseenalaista antaa harrastajille erioikeuksia muihin nähden. Mutta saahan sitä aina toivoa....

  // KSt