Kirjoittajan mukaan: Paavo Korpela (paavo.korpela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.08.2005

Loistavia kuvia Mats, sulla on jo taito hyppysissä vaikka ensimmäistä kertaa kuvasit..

Jäi tosiaan mainitsematta tuo paikka. Paikka oli Porkkalanniemi (ei läheskään niemen päässä kuitenkaan), kuva on otettu kameran kellon mukaan n. 2:40, ilmansuunta länsi tai länsiluode.

Mallit näemmä näyttävät vieläkin suht hyvällä todennäköisyydellä kunnon hellemassa tuossa ma-ke.. peukut pystyyn.

GFS:n parviajossa useampi vaihtoehto jopa +15 asteeseen 850:ssä. Saa nyt nähdä sitten.
http://217.160.75.104/pics/MT8_Helsinki_ens.png

T: Paavo

  • Original Message ----- From: "Mats Kommonen" <mats_ät_utu.fi> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Friday, August 05, 2005 1:26 AM Subject: [myrskybongarit-l] Re: [myrskybongarit-l]tänään yöllä ottamia kuvia