Kirjoittajan mukaan: Tommi Arina (cremo01_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.07.2005

Tässä kuvia siitä Länsi-Espoon vyörypilvestä.

http://koti.mbnet.fi/cremo/gallery/ukkoset-gasgrundet-2005/

Terveisin Tommi

Verschicken Sie romantische, coole und witzige Bilder per SMS! Jetzt bei WEB.DE FreeMail: http://f.web.de/?mc=021193