Kirjoittajan mukaan: Jukka Salimäki (jukka.salimaki_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.07.2005

>Sami Jumppanen wrote:
>Moi,
>en keksi mitä se tarkoittamasi "munkki" voisi olla, mutta näyttää
>siltä että kamera on tallentanut pääsalaman väärään paikkaan joissakin
>frameissa. Mistä sitten johtuu, sitä voi vain veikkailla. Kameran
>optiikka, kenno, videokuvan pakkaus, sähköinen häiriö...

Niin siis ajattelin että onko tuo kameran harha vai onko tossa kuvassa mahdollisesti esisalaman pää todella lähellä minua? Niin ja ajattelin että jos on niin sitten kävi tuuri ettei pääsalama valinnut tuota haaraa joka on lähellä minua.

että joo...

T. jukka