Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 14.07.2005

Kiitos vain, Rami !

Jäi tuosta referaatista supersolujen kuvaaminen, joista kertoivat myrskybongarit David Gold ja Scott Steiger. Se oli kuitenkin harmittavan lyhyt ja vähäinen informaatioltaan se kohta. Yleensä kolmoselta ja neloselta tulevat dokkarit ovat populaarimpia, hiukan katastrofihakuisempia kuin Prisman dokkarit. Prismassa keskitytään enemmän informaatioon ja ilmiön kuvaamiseen tieteellisessä hengessä. Sitähän me haluamme, emme mitään hollywood-hypeä. Ainakin minä olen kiinnostuneempi ilmiön taustalla olevista faktoista ja funktioista.

~JenniH

3 vrk:n sääennuste http://www.msn.fi/uutiset/saa
Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/cgi-bin/majordomo?myrskybongarit-l&ro ***