Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.06.2005

Kiitos Jani !

Vau mikä kuva !! Tuollaisen kun saisi itse aikaiseksi, niin ei hekumassaan varmaan osaisi kuvata vähään aikaan mitään. En aivan tiedä mikä tuo tinyurl on, mutta minä tuskin mitään pitkää linkkiä laita kun vasta aloittelen näitä hommia. Hädin tuskin tiedän että vettä sataa ylhäältä alas tms. Kun jotakin tiedän ajan myötä, niin varmaan tiedän siinä vaiheessa jo mikä tuo kumma tinyrlikin on.

Mutta kiitos, kuva on hieno !!

-Jenni Ellunkanoineen.

>From: Jani Poikela <jani.poikela_ät_kolumbus.fi>
>To: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi
>Subject: [myrskybongarit-l] Re: [myrskybongarit-l] Aika hyvä otos
>Date: Wed, 29 Jun 2005 12:25:47 +0300

>Toimiskos tämä
>
>http://tinyurl.com/dqkpw
>
>http://tinyurl.com on muutenkin hyvä paikka lyhentää noita ylipitkiä
>urleja.
>
>--
>Jani
>--
>Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***
>Liittymiset ja eroamiset:
> [...]

Jenni Elina Holopainen "Totuus on Prosessi" 0414695346 Joensuu

Löydä etsimäsi - testaa MSN Search http://search.msn.fi