Kirjoittajan mukaan: Sami Jumppanen (sami.jumppanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.06.2005

Laitetaanpa myös kommettia itse kuvasta noiden ongelmien sijaan. Kohtalaisen vaikuttava tosiaan. Kuvasta ei näe täysin varmasti osumakohtaa, mutta "melko" harvoin tuollainen tilanne osuu kohdalle! En paljasta mitä kuvassa on ;)

Jostain syystä linkki toimi (!), kun klikkasin eka rivin osoitetta ja lisäsin sitten kopioimalla perään tuon toisen rivin. Tai mistä sen tietää miten kelläkin nuo rivit menee... Mutta itse saitilla joidenkin kuvien latautuminen kesti välillä kauan (kymmeniä sekunteja). Voi olla että palvelin ei aina anna kuvaa ollenkaan.

Sami J.