myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (cruzan_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 09.01.2005

Aaarghh... ja kun tuo lattialistan alta tullut vuoto loppui, niin noin 6 tuntia myöhemmin alkoi katosta valua vettä kirjahyllyyn! Huoltomiesten mukaan ei sentään katto vuotanut - mutta 70-luvun tiivis rakentaminen teki tepposet, kosteutta indusoitui niin paljon huonosti tuulettuvaan ullakkotilaan että se valuu nyt tauotta vetenä asuntoomme... Onneksi olemme vain vuokralla emmekä ostaneet tätä asuntoa jokin aika sitten.... Viikolla pitäis tulla sitten korjausmiehet tekemään tarvittavat tuuletusventtiilit ullakolle ja vaihtamaan välipohjan villat kuiviin. Onneksi ei tarvii maksaa itse...

t: Olli