myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Esa Tuunanen (tuunaes_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.10.2004

Joo 15.10 näyttäisi olevan julkaisupäivä. Ja mikäli julkaisupäivä luistaisi niin kyllä siihen apu löytyisi.

Vai otetaanko Aussie Bloken hengessä toinen Aivot narikkaan-leffa eli Bruce "Die Hard" Willisin tähdittämä Armageddon?
Vai miten olisi volkanologin painajainen Hollywoodin siirappisuotimen läpikäyneenä aka Dante's Peak? Eipä silti että Volcanossakaan olisi kehuttavaa...

Ja kyseisten aivokuoleman aiheuttajien tunnelman saavuttamiseksihan tarvitaan vielä tasapainoinen äänentoisto joten eiköhän oteta mukaan Creativen 7.1 paketin 8" / 200 W talontäristin.

Esa Tuunanen

___________________________________________________________ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!  http://uk.messenger.yahoo.com