myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Keijo Soinela (kekes_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.09.2004

Mulle vastattiin,(johtuskos siitä kun olen sairaalassa töissä) mutta on aikas suolainen hinta en nyt yhtäkkiä muista,mutta satoja euroja.

-Keke-

Keijo Soinela

---