myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Jukka Könönen (jukka.kononen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.08.2004

Morjens!

En ole asiantuntija tulkitsemaan tapausta trombin puolesta tai sitä vastaan. Voin todeta, että paikalla oli runsaasti yhteensuuntaan kaatuneita puita ja sikin sun sokin olleita.

Yhdensuuntaiset alueet olivat Jouhtenisessa pääosin kulkusuuntaan nähden vasemmalle/etuvasemmalle kaatuneita.

Jukka

Jukka Könönen

Kangasala
+ 358 400 332 411