myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Janne Kommonen (jannek_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.08.2004

Olin Kaivarissa Karusellin luona ottamassa linkistä löytyvän panoraman etelään päin. Harvakseltaan kuuluvat jyrähdykset olivat vielä selkäni takana. Panorama on pikaisesti kasaan kyhätty, sorry. Pitää päästä kuvaamaan Perseidejä. :o)

http://www.ffk.fi/janne/Taivaat/040811/HkiKaruselli0408111655E.jpg

...Kaksi minuuttia tuon jälkeen kaatosade ajoi minut autoon. Viiden minuutin kuluttua auton katto ropisi rakeista (klo 17.01) Tätä kesti kuitenkin alle minuutin ja rakeet olivat pieniä, n. 3mm halkaisijaltaan. Ne sulivat myös saman tien... Klo 17.15 koko show oli ohi ja lähdin liikkeelle. Kadun toisella puolella todistin pienen tulvan, josta kuva myöhemmin sivuillani...

Terveisin,
JK

Janne Kommonen

Terveisin,