myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Timpe Roschier (cirrus_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.07.2004

> Moi
>
> Kiitos kiitos... ei vissiin enää tarvitse säästää ameriikkaan
> tornadobongaus
> matkaa varten :)
>
> Kuvauspaikka oli oma parveke joka antaa länteen ja paikka Korso. Aika oli
> 7.7.2004 iltapäivällä mutta
> aikaa en tarkkaan muista. Lähetin ensimmäisen mailin asiasta heti kun
> ilmiö oli ohi joten siitä saa tarkan
> ajankin mutta täällä töissä mulla ei mene maili historia niin kauas.
>
> -Henkka

   Olin kotimatkalla ja näin tuon saman. Autolla ajaessa ja stillikameralla ei tuota liikettä pystynyt havaitsemaan; muutoksen kylläkin. (taitaa mennä videokamera hankintalistalle. :) Sain näpättyä vain pari surkeaa kuvaa, kun en löytänyt hyvää havaintopaikkaa ja fotoissa päivämäärä on siis tuo 7.7. ja kellonaika 18:30. Omien havaintojeni perusteella arvaisin alkamisajaksi noin 18:20 tai jopa 18:10 ja päättymisajaksi enintään jotain 18:40 ja kaikki ajat siis Local time. Korso on surkea paikka liikenteellisesti ja horisontillisesti. Älkää menkö bongaamaan autolla Korsoon. :)

Keli kuin keli, aina nousee - LimaKilo Crew