myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Henry Aro (henry.aro_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.07.2004

Moi

Kiitos kiitos... ei vissiin enää tarvitse säästää ameriikkaan tornadobongaus matkaa varten :)

Kuvauspaikka oli oma parveke joka antaa länteen ja paikka Korso. Aika oli 7.7.2004 iltapäivällä mutta
aikaa en tarkkaan muista. Lähetin ensimmäisen mailin asiasta heti kun ilmiö oli ohi joten siitä saa tarkan
ajankin mutta täällä töissä mulla ei mene maili historia niin kauas.

-Henkka

  • Original Message ----- From: <myrskyboksi_ät_netti.fi> To: <henry.aro_ät_pp.nic.fi> Sent: Thursday, July 22, 2004 12:28 AM Subject: Re: [myrskybongarit-l] Vantaan ukkonen