myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Henri Laitinen (sprinter7_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.06.2004

Tervehdys täältäkin kaikille! :)

Eli asustelen täällä Länsi-Helsingissä ja sää on kiinnostanut ilmailun ohella aina itseäni erittäin paljon.
Ukkoset ovat tietysti kesäkaudella erityisen odotettuja.

Pääkaupunkiseudulla ovat viimeiset pari vuotta vain olleet poikkeuksellisen rauhallisia ukkosien suhteen. Tänä vuonna alku on jo näyttänyt paljon lupaavammalta, joskin mitään "isoa" ei ole kohdalle vielä sattunut.

Johannan tavoin vietän aikaa kesällä mökillämme Hartolassa sekä Joutsan suunnalla ja siellä onkin sitten ollut aktiivisempaa ukkosrintamalla. Viime kesänä, kun helteet alkoivat heinäkuussa voimakkaita iltapäiväukkosia oli lähes päivittäin, mutta mikä kummallisinta, ne kiersivät mökkimme aina, viime hetkellä, kummaltakin puolelta "hipoen". No, komeaa katseltavaa se oli silti ja toivottavasti tänä vuonna sielläkin olisi jälleen aktiivista, kunhan lomat ensin koittaisivat...

Kuitenkin, oli mukava löytää tännekkin, samanhenkisten seuraan :) Tästä on hyvä jatkaa.

Ja hyviä juhannuksia kaikille, tasapuolisesti :)

-Henkka