myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Pauli Karhukorpi (thunderhead86_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 21.06.2004

  • Eero Karvinen <ekarvinen_ät_yahoo.com> wrote:

    > Heih!
    >
    > tällaista siis jyväskylässä tänään. Eräs nimeltä
    > mainitsematon bongari meinasi saada osuman näitä
    > kuvatessä;-)

Olin itsekin Jyväskylässä eilen päivällä parhaaseen aikaan. Missäpäin kaupunkia muuten olit, Eero? Itse olin Jyskän ja Tourulan alueella. Olin tulossa tätini ja sisarusteni kanssa Jyskästä moottoritietä Tourulaan päin, kun Jyväsjärven rannan kohdalla näimme salaman iskevän vastarannalla olleeseen nostokurkeen vajaan kilometrin päähän. Salamoinnin määrä oli vähäistä mutta Tourulan alueelle paukautti useamman maasalaman. Esterikin laittoi bileet pystyyn kun tielle kertyi pari senttimetriä vettä. Rakeita ei valitettavasti tullut. Olisi ollut kiva nähdä niitäkin kun en oo koko kesänä nähny rakeita ollenkaan. Palatessani sisarusteni kanssa kotiin, loppumatkasta varmaan saimme vielä jonkun rintamanpätkän kiinni kun toinen puoli taivaasta peittyi tummiin ukkospilviin. Tulipa nähtyä samalla todella komea vyörypilvi, jonka oon jo lisännyt havaintokantaan.

-Pauli-

Do you Yahoo!?
Yahoo! Mail - Helps protect you from nasty viruses. http://promotions.yahoo.com/new_mail