myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (olli.haukkovaara_at_nic.fi)
Päiväyksen mukaan: 28.05.2004

At 22:57 27.5.2004 +0300, myrskyareena_ät_luukku.com wrote:
>Vaikuttaa vähän siltä, että nakit ohjautuvat lähes toistuvasti
>tänne Hkiin eri puolilta Hämettä (joskus pitkänkin puhelinketjun
>jälkeen). Löytyyköhän tälle jotain selitystä...?
>
>AJP
>
>ps. yhteystietoja toimitajille viljelleet voisivat jatkossa miettiä
>antaako enää saman tyypin puhelinnumeroa eteenpäin n:ttä
>kertaa lyhyen ajan sisällä...

Moi!

Itse olen muistaakseni ohjannut vain kerran tai kaksi viimeisen vuoden sisällä ja silloinkin oli syynä lähinnä se että kyseiset toimittajat olivat Helsingissä ja etsivät haastateltavia nimenomaan pääkaupunkiseudulta. Monet mediat taitavat valitettavasti keskittyä sinne etelään, joten ilmeisesti tulevaisuudessakin toimittajien luoma paine on siellä suurempaa kuin täällä maakunnissa.

Toimittajat eivät todellakaan tunnu haluavan lähteä sieltä mihinkään, koska minuakin on pyydetty lähtemään täältä Hämeestä Helsinkiin haastateltavaksi!

Mutta onhan siellä toki muitakin myrskybongareita kuin HLCL-tiimi, joten ei muuta kuin hastattelupallo kiertämään Uudellamaalla!

t: Olli