Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.08.2012

On Mon, Jul 09, 2012 at 01:55:19PM +0300, Juha Ojanperä wrote:

> Alustavan suunnitelman mukaan ohjelmassa ainakin:
>
> -halopinosoftan esittely (Panu Lahtinen)

Jos vain kellään osallistujista on peittäjän kanssa kuvattuja halopinoja, niin ottakaa niitä mukaan. Voidaan sitten katsoa miten mistäkin tapauksesta saadaan pino aikaiseksi. Itse otan muutaman setin mukaan, joten jokainen pääsee halutessaan kokeilemaan myös omalla koneellaan, vaikkei itse otettuja kuvia olisikaan.

Softan saa täältä:

http://www.puuppa.org/~pnuu/halostack/

Ihan sivun alalaidassa on linkitettynä kolme testikuvapakettia ja niille annetut ohjeelliset pinoamisparametrit. Käykää hakemassa softa valmiiksi ja testailkaa, niin saadaan heti kysymyksiä ja kehitysehdotuksia mukaan tuohon esittelyyn. Ajattelin muutenkin pitää tuon esityksen tyyliin "näin tätä käytetään" ilman erillisiä kalvoja. Jos aika loppuu kesken, niin jatketaan vaikka illalla, jos pilvet sattuvat haittaavan perseidien meteoriparven kyttäämistä.

Ja joo, graafisen käyttöliittymän puute on tiedossa ;-)

Panu

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",