Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.04.2012

On Sat, Apr 28, 2012 at 08:36:08AM -0700, Marko Riikonen wrote:
> Menin hakemistoon johon olin purkanut yhden esimerkkikuvapaketin
> sivultasi ja kirjoitin siellä lukevan komentosarjan. Sain vastaukseksi
> että "halostack is no regocnized as an internal or external command,
> operable program or bacth file". Mitä tein väärin?

Tuo tarkoittaa sitä, ettei halostack ole Windowsin hakupolussa, josta ajettavia ohjelmia löytyy.

Täällä näyttäisi olevan jotain ohjeistusta miten tuo lisäys tehdään:

http://www.computerhope.com/issues/ch000549.htm

Eli tuolta valitaan "Path" ja painetaan edit. Sinne sitten listan jatkoksi tuo halostack.exe -tiedoston sisältävä hakemisto (esim. C:\HaloStack, tai jotain vastaavaa), ja pitäisi toimia.

Panu