Kirjoittajan mukaan: timo.nousiainen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 31.03.2012

Ehkä voisi olla tilaa kommentille/notelle, mutta olen vähän samoilla linjoilla ett' pelkästään nyt esillä olleiden asioiden pohjalta kokonainen artikkeli tuntuu ehkä vähän ylimitoitetulta.

Department of Physics
P.O. Box 48
FI-00014 University of Helsinki
Finland