Kirjoittajan mukaan: Olli Sälevä (ollisaleva_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.12.2011

Mielestäni tämä sähköpostilista on enemmänkin "sisäpiirin" keskustelukanava, jonne "tavallinen rahvas" ei osaa tai ehkä haluakaan tulla. Foorumi taas on avoin kaikelle kansalle ja sen kautta moni asioista vähemmän tietävä saattaa innostua syvemmin näistä aiheista.

Taivaanvahti taas on aivan loistava foorumi, jonne kuka tahansa voi lisätä omat havaintonsa ja niihin mahdollisesti liittyvät kuvat, kuin myös selailla havaintogalleriaa ja ehkä jopa saada oppia näistä taivaan asioista. Itselläni on tarkoitus lisätä Taivaanvahtiin jatkuvasti sekä eteen tulevia uusia havaintoja että myöskin vanhempia havaintoja kuvien kera. Toivottavasti "guruilla" riittää intoa kommentoida havaintoja, jos jotain kommentoitavaa ilmenee.

Olli

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***