Kirjoittajan mukaan: jarmo.moilanen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 26.04.2011

 Minä löysin aikoinaan piirroksen jostain Vienankarjalan  kalliopiirroksista. Näkyy olevan vielä huonolaatuinen gif-kuva tallella  siitä:
 http://www.somerikko.net/kuvat/link/kalliop.gif

 Ihan selvästi useita 22R + 22ysk tulkittavissa kuvioita ja jopa  "ellipsihalo"... ;)

 No ehkä ei nyt sittenkään...

 Jarmo