Kirjoittajan mukaan: Jukka Ruoskanen (jukka.ruoskanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.05.2010

Sassen oli muistaakseni niitä Lidar-havaintoja tehnyt.

Tuota alle ykkösen c/a-suhteisen Parry-kiteen mahdollisuutta yhdessä Mikkilän näytelmässä olen spekuloinut alla olevassa linkissä:

http://www.kolumbus.fi/jukka.ruoskanen/halopoint2/examples/d4.html

Jukka