Kirjoittajan mukaan: Emma Herranen (mellon_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.05.2010

On Sun, 30 May 2010, Marko Riikonen wrote:
> Kätevää, kätevää... koira auringon peittäjänä. Hyvin koulutettu.
> Huippuotos kuten Luukkosenkin..

Samoihin kuviin kyllä kiinnitin huomiota! Perhanan hyvä tuo Ruoskasen koira. Tässä kyllä koira voittaa kissa vs. koira kisan. Täytyy olla aika fakiiri että saa koulutettua kissan pysymään paikallaan niin kauan että ehtii sp-kehästä ottaa kuvan. Olen funtsinut tuota kissan käyttöä auringonpeittäjänä halokuvissakin, mutta se kissan luottamuksen saaminen roikota mahasta -tasolle vie vuosia. Pari vuotta tarvii vielä silitellä ja syöttää turskaa.

Väki alkaa tosissaan keksiä uusia ideoita ja näkökulmia näihin sp-kehäkuviin. Sitä on ilo katsella. Mulla alkaa vähän jo ideat loppua eikä jaksanut lähteä kuvaamaan vaikka kehä oli eilen illalla ihan nätti ja selkeä.