Kirjoittajan mukaan: Marko Pekkola (jmpekkol_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.08.2009

Loistava lopputulos. :)

Parh. terv.
Marko
P.S. Kiitokset Jarille kärsivällisyydestä, tätä hankalampaa t-paitayleisöä voi olla jo vaikea saada kasaan ;).

Marko Pekkola
Tahdet ja avaruus -journal
Ursa Astronomical Association
Address: Humalistonkatu 1