Kirjoittajan mukaan: Olli Sälevä (ollisaleva_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.08.2009

Palaan vielä tähän Kuusankoskea vaatimattomampaan kuvaehdotukseen. Vaikka Kuusankoski onkin aivan omaa luokkaansa, niin mielestäni paidan kuvituksessa voitaisiin myös huomioda halojaoston aktiivien Jarmo Moilasen ja Marko Riikosen tekemät maailman ensihavainnot eli Moilasen kaari ja "Riikosen kaari" ja saattaahan noita olla muitakin vastaavanlaisia ensihavaintoja tämän porukan meriitteinä.

Olli

From: ollisaleva_at_hotmail.com
To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
Subject: RE: VS: [ilmakeha-l] Paita-asiaa Date: Tue, 18 Aug 2009 21:09:39 +0300

Jotain tämän tyyppistä olen itsekin ajatellut, ehkä kuitenkin hieman suurempana kuin rintamerkki

Olli

> From: kari.g.nyman_at_kolumbus.fi
> To: ilmakeha-l_at_ursa.fi
> Subject: VS: [ilmakeha-l] Paita-asiaa
> Date: Tue, 18 Aug 2009 20:39:54 +0300
>
> Moro,
> Tuon myös oman ehdotuksen.
> Tulevaan paitaan olisi tästä kuvasta tehtynä rintamerkki.
>
> http://www.ursa.fi/~riikonen/SouthPole/pages/11_Jan_1999_2.htm
>
> selviäsi tavallisille kaduntallaajille että "hei nuohan on haloja"
>
> ja säästettäisiin ensi vuodelle tuo Biesen piirros merkkipäivän kuvioksi.
>
> t. Kari N

> [...]

Uudessa IE8 selaimessa on uudet pikatoiminnot. Lataa.

Windows Liven avulla voit jakaa valokuviasi helposti. http://www.download.live.com/
--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***