Kirjoittajan mukaan: Olli Sälevä (ollisaleva_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.08.2009

Jotain tämän tyyppistä olen itsekin ajatellut, ehkä kuitenkin hieman suurempana kuin rintamerkki

Olli

Windows puhelimella saat enemmän vastinetta rahoillesi. http://www.windowsmobile.fi
--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***