Kirjoittajan mukaan: Marko Pekkola (marko.pekkola_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.08.2009

Hei,

Täältä tulee yhden yksityisen listan jäsenen (harrastajan roolissa) mielipide:

  1. kannatan halokuvaa kuten moni muukin tähän asti,
  2. kannatan yhtä kuvaa kuten Marko R. ja kannatan yksinkertaista graafista kuvaa kuten Jari L. ja Olli Sälevä,
  3. idea Kuusankoskesta on jees, ja Jari L:n tekstiehdotus on hieno.

Havaitsijan nimestä: sympatisoin Marko R:n pointtia huomioida havaitsija, mutta se tuntuu pikkasen vaikealta lisätä koska se saa helposti t-paidassa "futistähti"-sivumerkityksen, enkä samaistu 1920-luvun kuusankoskelaiseen insinööriin tai silloin tulevaan IL:n pääjohtajaan (jos havaitsijan nimi lisätään niin please joko pystysuunnassa minitekstillä tai pienellä kirjainlyhenteellä kulmassa).

M.