Kirjoittajan mukaan: Jarmo Moilanen (jarmo.moilanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.05.2008

Zyk oli komia tosiaan. Näytelmä ei muuten ollut tuossa vaiheessa mikään huippunäytelmä muuten kuin 46 ylläsivuavan värityksen suhteen.

Kalevan lukijakuvissa on muuten useampiakin kuvia tuosta näytelmästä 29.5. päivättyinä. Hailuodossa on ollut vielä komeammat zyk ja 46 ylläsivuava tuntia ennen minun havaintoja. Sen se tekee kun kämpästä näkee vain itäosan taivasta.

Lukijakuvat löytyy täältä.
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?lkuva=131796&prevId=131796&KirjoittajienJulkaisu=65 Linkki viimeisimpään halokuvaan. Alla olevista pikkukuvista löytyy tuo mainittu Hailuodon kuva.

Oulun taivaanrannat on muuten hyvin näkyvissä kaupungin sääkameroissa: http://www.ouka.fi/saakamerat.asp
Pyrin aina seuraamaan noista onko hyvää pilveä tai haloja.

Jarmo