Kirjoittajan mukaan: Peter von Bagh (peter.vonbagh_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.01.2008

Porvoossakin näkyi ihan mukavasti helmiäisiä. kuva:
http://kuvablogi.com/nayta/880878/

 Taivas oli aika pilvinen, mutta lähdin kuitenkin Emäsalon sillalle seuraamaan auringonlaskua ja siinä avointa merta ja merikotkaa ihaillessa taivas selkeni osittain. Aluksi näkyi vain valkoisia helmiäisiä, niitä tosin aika paljon, mutta auringon laskettua ja minun tehdessä kylmettyneenä lähtöä helmiäiset alkoivat saada väriäkin ja niitä oli PALJON. Koko taivas oli täynnä. Kaikki selkeiksi luulemani alueet olivat valkoisten tai vähän värikkäiden pilvien peitossa. (Selkisi sekin, miksen yöllä onnistunut näkemään komeetta Holmesia kiikarilla. Himmeän komeetan valo hukkui ilmeisesti taivaalla leijuviin helmiäisiin, ehkä ;)Ihan mukava näytelmä.

http://kuvablogi.com/nayta/880878/

Mukavaa alkavaa työviikkoa, Peter

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista. Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku