Kirjoittajan mukaan: Olli Sälevä (ollisaleva_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.11.2007

> [...]
> selkenee pitaa lahtea kierrokselle.
>
> Marko
>
> Eilinen oli varmaankin hieno halopäivä, valitettavasti työt jälleen haittasivat harrastusta ja ilmavirtauksetkin sattuivat siten, että tykkipölyt eivät sattuneet kunnolla työpaikkani alueelle, oikean puoleinen sauri näkyi kuitenkin klo 13.15. Siskoni soitti joskus ennen 11 keskikaupungilta ja kertoi katselevansa parhaillaan hienoa haloa, ilmeisesti kyseessä olivat kirkkaat sivuauringot. Pilareita näkyi pitkin iltaa ja viime yönä puoli yhden aikoihin ne olivat varsin näyttävät.

Tänään odottellin auringonnousua ja sen mukanaan tuomaa halopäivää, mutta taivas vetäytyikin pilveen, enkä saanut haloista minkäänlaisia havaintoja. Keinovalopilareita näkyy nyt illalla ja niitä piti käydä vähän kuvailemassa. Sää muuttuu yöllä sateiseksi, joten luonnonhaloille saa heittää hyvästit vähäksi aikaa.

Olli

Ota nyt käyttöösi uuden sukupolven Windows Live palvelut! http://get.live.com
--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***