Kirjoittajan mukaan: Jukka Ruoskanen (jukka.ruoskanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.08.2007

Tosiaan, töissä kun olin, jäi tämän pyramidinäytöksen katselu ja kuvaaminen aika vähiin. Vähän lounastunnilla yritin kuvata, mutta en oikein ehtinyt keskittyä. Niinpä minulta jäi näkemättä muutama muoto, joista ehkä vain 9 rengas tosin olisi ollut paljain silmin havaittavissa. Ainoa ottamani pino on tuolla kahtena eri versiona, joista jälkimmäinen on käynyt kaksinkertaisen usm-mankelin läpi.

http://www.kolumbus.fi/jukka.ruoskanen/Halot/100807/index.html

Jukka