Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.02.2007

Kiitos, Timo ! Se savu näyttäisi hehkuvan siitä vanhankeltaisesta, ja pohdin jotakin absorption kaltaista. Otan kuvan jos vielä pääsen näkemään ilmiön.

Nyt saan mahdollisuuden kysyä vielä kummasta ilmiöstä toissayönä:

Viimepäivinä taivaalla on näkynyt kuin revittyjä kuituja, aaltoilevia ohuita pilvisäikeitä. Yöllä sitten, yönmustaa taivasta vasten näin aivan kuin valaisevia yöpilviä, mutta nämä lähentelivät jo neon valoja. Edelleen kuituisia ja aaltoilevia. Juoksin hakemaan kameraa, mutta pilvet olivatkin ilmeisen alhaalla ja liikkuivat huimaa nopeutta: en saanut enää hyvää kuvakulmaa. Pilvet näyttivät tässä vaiheessa purppuraisilta. Tällä kertaa mulla ei ollut kuumetta, ja ihmettelin pilvien loistovoimaa. Visuaalisesti kuin helmiäiset ja valaisevat yöpilvet, mutta alapilvinä, kuituisina hurjaa vauhtia liikkuen, kuin neonvalot taivaalla. Muualla en nähnyt, kuin tällä yhdellä alueella. En muista aiemmin moista nähneeni.

~J
"Mä oon vaan mä, oman maailmani Herra ja Jumala."

Uutisista turhaan tietoon. Mitä ikinä etsitkin, MSN Search löytää hakemasi. http://search.msn.fi