Kirjoittajan mukaan: Timo.Kuhmonen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 11.02.2007

moit,

Oliko kuva tämä mitä tarkoitit...?
http://www.ahomi.smugmug.com/gallery/2439807#128041467

Tuon thumbnail -kuvan ylle kun osoittaa hiiren kohdistimen, keltaisessa "boksissa" näkynä nimi täsmää (20070206_AhoMi_0475Am_usm.jpg). URL linkki vaihtuu sitä mukaa mitä galleriaa käyttää (.../gallery/xxxxxxx). Linkin loppuosa vaihtuu kuvan mukaan (...#xxxxxxxxx)

-Timppa-