Kirjoittajan mukaan: Marko Mikkilä (mikki_make_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.02.2007

Kävin tuossa nivalassa pyörähtämässä töitten jälkeen ja täytyy sanoa että oli hirvein jääsumu mitä koskaan
olen nähnyt, Sievin tykkipilvet ei mitään verrattuna mitä oli äsken. Tosin halotarjonta oli aivan surkeaa.
Hikiset 22r,sa:t ja 22ysk. Tosi heikkoja. Mitä lie sitten päivällä ollut. Pakkasta -28c
Sievissä oli päivällä joitain yksittäisiä kiteitä, mutta ei niissäkään mitään sauria kummenpaa näkynyt.
Huomenna taas uus reissu.... Pitääpä käydä kokeileen omaa tykkiä, mutta pahoin pelkään että virsi on sama
kuin edellisillä kerroilla => Jäätyy
T:Marko Mikkilä