Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.07.2006

Kiitos, Kari korjauksesta, en olisi tajunnut virhettäni. Se vaan, kun se heijastuu toisen kerran se säde pisaran sisällä, mieltää sen äkkiseltään mielikuvan mukaan. Ainakin moinen maalainen kuin minä. Mutta aivan oikein, kyse on toisen kerran heijastuneesta, eli ei mitenkään sisäiseltä rakenteeltaan 'heijastuneesta' sateenkaaresta, vaan sehän on se synapsi alkujaan kaarelle kun se heijastuu sadepisaran sisällä snellin lain mukaisesti.

Myöhemmin samana päivänä käytiin kalassa, ja kuvasin moottorin synnyttämiä kaarenpätkiä:

http://www.myrsky.com/gallery/album76/Venemoottorikaari_01_06_Holopainen

http://www.myrsky.com/gallery/album76/Venemoottorikaari_02_06_Holopainen

~J