Kirjoittajan mukaan: Timo.Kuhmonen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 17.07.2006

moi,

Kiitos myös minunkin puolesta mukana olleille, erityisesti järjestelystä vastanneille. Monta muistorikasta "nokkakusoa" tuli tehtyä, puitteet olivat hyvät, ja yökköset tulivat kuin tilauksesta paikalle.

Tapen esitelmän myötä riittää itselläkin mietittävää. Esityksen aikana oli jotenkin "pallo hukassa", mutta eipä ole enää. Sain muitten muistojen mukana kotiin vietäväksi Tapen signeeraaman harjoituspallon ;-)

Seuraavaa tapaamista odotellen,

-Timo Kuhmonen-