Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.07.2006

Hei!

Ensinnä valtaisat kiitokset myös minun puolestani kaikille mukana olleille, valmisteluja tehneille ja erityisesti järjestelyjen kanssa eniten uurastaneille Veikolle, Jukalle ja Markolle! Tapaaminen oli kerrassaan onnistunut ja ilmapiiri mukava. Eikä varmastikaan vähiten sen vuoksi, että Krista ja Aikku loihtivat tämän tästä eteemme aivan ällistyttävän herkullisia, suussa sulavia aterioita! Siispä isot kiitokset ja aplodit myös heille!

Puitteet eivät paljoa paremmat olisi voineet olla, niin kaunis ja viihtyisä paikka Artjärven havaintokeskus on. Ohjelma oli hyvin onnistunut ja iltojen kuvashowt kyllä saivat pään pyörälle keneltä tahansa. Ainakin itsellä kaikki nähdyt kuvat ja yleinen haloihin liittyvä jutustelu sulautuivat unissa yhdeksi jättimäiseksi megadisplayksi kun vihdoin kotona nukuin unirästit pois. Presentaatiot tarjosivat useita ahaa-elämyksiä (esimerkiksi halo poles -malli varmasti tarjoaa pureksittavaa vielä pitkäksi aikaa) ja kuin pisteenä i:n päällä luontoäidin taivaalle paiskaamat valaisevat yöpilvet molempina öinä tekivät varmaan nekin vaikutuksen kaikkiin.

Erityisen hienoa oli tutustua jälleen uusiin ihmisiin nimien ja sähköpostiosoitteiden takana. Aivan fantastinen joukkio tämä ilmakehäharrastajien ryhmä todella on!

Niinpä uutta tapaamista voi hyvällä syyllä alkaa jo odottaa, järjestettiinpä se missä tahansa. Artjärven tapaamisesta riittää kyllä hienoja muistoja siihen asti!

t. Jari

Jarin Kuvasumppu : : Jari's Image Corner http://www.kolumbus.fi/jari.luomanen/